000 -CABECEIRA |
Campo de control de longitud fija |
01201nam a2200289 i 4500 |
CAMPO FIXO DE DESCRICIÓN FÍSICA |
Campo fixo de descrición física |
ta |
INFORMACIÓN XERAL |
Códigos de información de lonxitude fixa |
241008s2024 sp a c 000 1 glg d |
DEPÓSITO LEGAL |
Número de copyright ou de depósito legal |
VG 517-2024 |
ISBN |
ISBN |
9788411105859 |
CDU |
CDU |
087.5 |
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA |
Nome de persoa |
Canosa Blanco, María |
Datas asociadas ao nome |
(1978- ) |
Termo indicativo de función |
autor/a |
-- |
126575 |
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE ENTIDADE |
Nome de entidade |
Maiky Odel |
Termo indicativo de función |
ilustrador/a |
-- |
245708 |
MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Escola de bruxas |
Autores |
/ María Canosa ; ilustracións de Maiky Odel |
EDICIÓN |
Edición |
1ª edición |
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN |
Lugar de publicación |
Vigo |
Editorial |
: Xerais |
Data de publicación |
, 2024 |
DESCRICIÓN FÍSICA |
Extensión |
150 p. |
Outras características físicas |
: il. cor |
Dimensións |
; 20 cm |
MENCIÓN DE SERIE |
Mención de serie |
( Sopa de libros |
Número de volume |
; 94 ) |
NOTA XERAL |
Nota xeral |
Inclúe anexo con entrevistas e información sobre a autora e a ilustradora. |
RESUMO |
Resumo |
Mencía comeza un novo curso na escola para perfeccionar as súas técnicas de maxia e meigallos, rodeada doutros nenos bruxose nenas bruxas. Nunca antes vira tantos compañeiros xuntos. E nunca se sentiratan soa e diferente... Tanto, que pensou que o de ser bruxa non era o dela. Pero non hai nada que se resista ao seu esforzo e a unha boa amizade. |
DESTINATARIOS |
Nota de audiencia |
3º-4º Primaria |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Bruxas |
-- |
1169 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Brujas |
-- |
3136 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Amizade |
-- |
1303 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Amistad |
-- |
5450 |
SECUNDARIAS-AUTOR |
Nome de persoa |
Odel, Maiky |
Termo indicativo de función |
ilustrador/a |
-- |
220158 |
REFERENCIA ILS ANTERIOR |
-- |
2 |